📕 Product Discovery Academy FREE

Opanuj podstawy Product Discovery w 5 dni

Zapisz się na listę, by dołączyć do darmowego kursu podstaw product discovery. Codziennie czeka na Ciebie rozbudowana lekcja wideo i materiały dodatkowe z programu Product Discovery Academy.

Dołącz do 2 598+ zapisanych na lekcje produktowych praktyków m.in. z takich organizacji jak Allegro, Pracuj.pl, Traffit, Orange...

Zawartość kursu

Codziennie, w skrzynce mailowej, czeka na Ciebie kolejna lekcja kursu

LEKCJA 1️⃣ | Co to jest Product Discovery?

Na start przyjrzymy się, czym w ogóle jest Product Discovery i co mówią na ten temat eksperci. Tomek przedstawi też swoje spojrzenie na Product Discovery.

LEKCJA 2️⃣ | Miejsce product discovery w pracy produktowej

W drugiej lekcji zobaczymy, jak ma się discovery do strategii/delivery produktu oraz do czego i w jaki sposób będziemy go używać.

LEKCJA 3️⃣ | Przegląd metod badawczych

W kolejnej lekcji przyjrzymy się różnym metodom badawczym, które pozwalają odkrywać niewiadome w product discovery.

LEKCJA 4️⃣ | Rodzaje niepewności produktowych

W tym materiale poznasz koncepcję 4 typów niepewności produktowych, które będziesz systematycznie weryfikować w procesie product discovery.

LEKCJA 5️⃣ | Prowadzenie Discovery dla inicjatywy

W 5 lekcji przyjrzymy się temu jak prowadzić discovery dla konkretnej inicjatywy produktowej. Otrzymasz przydatny szablon oraz case study wykorzystania go w praktyce.

BONUS 🎁

Na koniec otrzymasz zastaw materiałów do dalszej nauki oraz nasze bonusy.

Lekcje przygotowali

Ucz się pod okiem doświadczonego badacza i product managera

Krzysztof Miotk

Badacz, Founder w Quale

Wiedźmin UX, właściciel agencji UX „Quale” oraz podcastu „UX po Godzinach”. Kierownik pierwszych w Polsce studiów podyplomowych z Badań UX. Jako Badacz UX prowadził badania dla takich marek jak: BLIK, G2A, mBank, OLX, Booste, Gemini, Santander BP, Alior Bank, Tubądzin i T-Mobile.

Tomek Tomaszewski

Head of Product w Product Academy

Ostatnie 5 lat jako Head of Product w SentiOne, wcześniej PM/PO w różnych organizacjach. Specjalizuje się w product discovery nowych produktów, evidence based product management i budowaniu zespołów produktowych. Aktualnie jako Head Produktu i przedsiębiorca tworzy szkołę produktową Product Academy.

Czym jest pełen program Product Discovery Academy 🔎

Co powinno się znaleźć w backlogu i na roadmapie produktu? To podstawowe pytanie, które zadaje sobie każdy PM. Pomysłów zwykle jest mnóstwo, ale nie wiadomo, które przyniosą prawdziwą wartość użytkownikom i biznesowi.

Product Discovery Academy to 5-tygodniowy intensywny program warsztatów, który nauczy Cię prowadzić uporządkowanie product discovery. Dowiesz się jak systematycznie odkrywać, badać i weryfikować pomysły na rozwój produktów. Wdróż do swojej pracy najlepsze koncepcje, narzędzia i frameworki product discovery.

Zapisując się na darmowe lekcje, dostaniesz od nas informacje, gdy ruszy kolejna edycja tego programu.