✨ PRODUCT DISCOVERY CHALLENGE | 12 - 26 sierpnia
Prowadzenie wywiadów z użytkownikami
Naucz się i przećwicz prowadzenie wywiadów z użytkownikami na realnym case study. Dwa tygodnie, za DARMO, pod okiem doświadczonych praktyków.
Dołącz do newslettera Product Academy, by otrzymać informacje o kolejnej edycji i naszych innych naszych inicjatywach.
1️⃣ Uczestniczysz w szkoleniuNa start nauczymy się wspólnie teorii - jak przygotować scenariusz i moderować wywiady z użytkownikami. | 2️⃣ Robisz zadanie - case studySamodzielnie realizujesz zadanie przeprowadzenia wywiadu dla realnego case study. Masz dostęp do konsultacji Q/A. | 3️⃣ Omawiamy rozwiązaniaDoświadczeni praktycy omawiają nadesłane rozwiązania zadania i wskazują co poprawić w przyszłości. |
Podejmij produktowe wyzwanie 🚀
Product Discovery Challenge to unikalna szansa by przećwiczyć w praktyce jedną z najważniejszych umiejętności produktowych - prowadzenie wywiadów z użytkownikami.
Weź udział w szkoleniu, a następnie podejmij nasze praktyczne wyzwanie - Twoim zadaniem będzie przeprowadzenie wywiadu z użytkownikiem dla realnego case study.
Podczas wyzwania zapewnimy Ci dodatkowe konsultacje (sesja Q/A + społeczność), a na koniec omówimy wybrane nadesłane rozwiązania do wyzwania.
✅ Dowiesz się jak rekrutować użytkowników do wywiadu (i gdzie ich szukać)
✅ Poznasz schemat i przygotujesz własny scenariusz wywiadu do product discovery
✅ Nauczysz się jak dobrze moderować wywiady
✅ Przeprowadzisz wywiad z użytkownikiem dla realnego case study, które potem możesz umieścić w swoim portfolio
✅ Dowiedz się jak radzić sobie lepiej z trudniejszym respondentem, na którego natrafiłeś
✅ Otrzymasz przydane rady, szablony i materiały, które potem możesz wykorzystać w praktyce
Partnerzy wyzwania:
📆 Przebieg challenge’u
Podczas wyzwania czekają Cię 3 spotkania online oraz zadanie do realizacji:
📆 PON, 12.08: [LIVE] Szkolenie (16:30 - 19:30)
Kick-off - szczegółowe zasady i przebieg wyzwania
Szkolenie - jak przygotować scenariusz i moderować wywiady z użytkownikami
Szczegóły zadania i case study, na którym będziemy pracować
Dostęp do dodatkowych lekcji/materiałów m.in. szablonu scenariusza
🛠️ 12.08 - 22.08: Realizacja zadania
Przygotuj scenariusz wywiadu
Znajdź użytkownika do wywiadu
Przeprowadź wywiad
Opracuj transkrypcję i nagranie do wysyłki
W trakcie realizacji zadania będziesz miał/miała dostęp do społeczności, w której możesz zadawać dodatkowe pytania.
✅ Deadline realizacji zadania: 22.08
📆 PON, 19.08: [LIVE] Dodatkowe konsultacje (16:30 - 18:00)
Dodatkowe konsultacje dla realizujących zadanie w formie sesji Q/A
Prowadzący odpowiedzą na pytania zadane przed i w trakcie konsultacji
📆 PON, 26.08: [LIVE] Omówienie rozwiązań (16:30 - 19:30)
Omówienie wybranych rozwiązań i powtarzających się problemów
Dodatkowe wskazówki od prowadzących
Zamknięcie challenge’u
Materiały do dalszego rozwoju
Nie możesz uczestniczyć, w którymś spotkaniu? Nic straconego! Wszystkie spotkania będą nagrywane i dostępne na platformie online dla uczestników.
✨ Czy to dla mnie?
Najbardziej skorzystasz jeśli…
✔️ Chcesz nauczyć się podstaw przygotowania i prowadzenia wywiadów z użytkownikami produktów ✔️ Chcesz w końcu przeprowadzić swój pierwszy wywiad z użytkownikami | ✔️ Prowadzisz wywiady sporadycznie i chcesz sobie ustrukturyzować wiedzę i sprawdzić czy robisz to dobrze ✔️ Jesteś samoukiem i chcesz zderzyć swoje doświadczenia z praktyką badacza |
Challenge NIE jest przeznaczony dla:
✖️ Doświadczonych badaczy, UX researcherów, produktowców, którzy mają za sobą już wiele przeprowadzonych wywiadów (i wiedzą, że robią je dobrze)
Prowadzący Challenge
Ucz się pod okiem doświadczonego badacza i product managera
Krzysztof MiotkBadacz, Founder w Quale Wiedźmin UX, właściciel agencji UX „Quale” oraz podcastu „UX po Godzinach”. Kierownik pierwszych w Polsce studiów podyplomowych z Badań UX. Jako Badacz UX prowadził badania dla takich marek jak: BLIK, G2A, mBank, OLX, Booste, Gemini, Santander BP, Alior Bank, Tubądzin i T-Mobile. |
Tomek TomaszewskiHead of Product w Product Academy Ostatnie 5 lat jako Head of Product w SentiOne, wcześniej PM/PO w różnych organizacjach. Specjalizuje się w product discovery nowych produktów, evidance based product management i budowaniu zespołów produktowych. Aktualnie jako Head Produktu i przedsiębiorca tworzy szkołę produktową Product Academy. |
🙋♀️ Masz pytania?
W jakim języku jest prowadzone wyzwanie? Challenge prowadzony jest w języku polskim.
Co jeśli nie mogę uczestniczyć w jednym ze spotkań? Wszystkie spotkania będą nagrywane i dostępne na platformie kursowej – możesz nadrobić je później 🙂
Czy każde rozwiązanie otrzyma indywidualny feedback? Na ostatniej sesji LIVE feedback będziemy przekazywać na podstawie wybranych prac. Zrobimy to jednak w taki sposób, by inni też mogli skorzystać.
Ile czasu będę potrzebować na realizację wyzwania? Szkolenie zajmie 3h (pierwsze spotkanie), przygotowanie i przeprowadzenie wywiadu to od kilku do kilkunastu godzin. Na koniec będziesz potrzebować 1-2 h na obróbkę materiałów.