- Product Academy
- Pages
- 📈 Akademia Analityki Produktowej
kurs online z analityki produktowej
Akademia Analityki Produktowej
Naucz się wykorzystywać dane, narzędzia i analitykę produktową do podejmowania lepszych decyzji i tworzenia doskonałych produktów 📈
Akademia Analityki Produktowej to intensywny interaktywny kurs online analityki produktowej prowadzony przez doświadczonych praktyków.
Program nauczy Cię wykorzystywać w praktyce dane i analitykę produktową do podejmowania decyzji, ewaluacji zmian, planowania rozwoju produktów cyfrowych. Wdróż do swojej pracy najlepsze narzędzia, analityczne koncepcje i frameworki.
🛠️ Do nauki i praktycznych ćwiczeń podczas Akademii będziemy wykorzystywać najpopularniejsze narzędzie do analityki produktowej – Mixpanel.
Dlaczego warto dołączyć?
🎙 Intensywna nauka analityki produktowej prowadzona przez doświadczonych product managerów. Czekają na Ciebie lekcje online, case study z mentorami, ćwiczenia i produktowa społeczność.
🎥 Nauczysz się najważniejszych narzędzi, koncepcji i frameworków, które pozwolą Ci tworzyć znakomite produktu oraz rozwinąć swoją karierę. Zakres ułożony jest tak, by odwzorowywał realne wyzwania i problemy z którymi zmierzysz się w swojej produktowej pracy.
🎁 Poznasz realne zastosowania, doświadczenia i case study praktyków wykorzystujacych na codzień analitykę produktową (tylko realne narzędzia i zastosowania, a nie kolejne case study oparte na Spotify/Google).
📚 Wdrożysz poznaną wiedzę w swojej organizacji dzięki gotowym szablonom i przygotowanym action planom. Wszystkie materiały zostają z Tobą po zakończeniu Akademii – możesz do nich wrócić i wykorzysteć je w codziennej pracy.
👋 Nawiążesz relacje z najlepszymi talentami product managementu, mierzącymi się z podobnymi wyzwaniami.
Program jest idealny dla…
✔️ Analityków biznesowych/systemowych, Project Managerów, Programistów, UX Designerów i innych członków zespołów, którzy chcą rozwijać się w kierunku opomiarowania produktu i wyciągania wniosków na podstawie danych. ✔️ Początkujących Product Ownerów i Product Managerów, którzy dotychczas nie pracowali z narzędziami analitycznymi, chcących ugruntować swoją wiedzę w temacie stawiania hipotez produktowych i opracowywania mierzalnych celów dla zespołu. | ✔️ Analityków danych bez doświadczenia w pracy blisko produktu, czy jako część zespołu produktowego. Szkolenie da Ci perspektywę jakich informacji poszukują produktowcy oraz jak możesz ułożyć z nimi współpracę, aby była efektywna. ✔️ Mających doświadczenie w produktach cyfrowych, ale chcących rozpocząć przygodę z analityką produktową. |
Program NIE jest przeznaczony dla:
✖️ Doświadczonych analityków produktowych
✖️ Osób niezainteresowanych analityką produktach cyfrowych
✖️ Ludzi, którym nie zależy na sukcesie produktu, a tylko efektywnym i szybkim realizowaniu tego czego się od nich wymaga.
4 moduły tematyczne
Podczas Akademii czekają na Ciebie 4 wypełnione wiedzą moduły tematyczne:
1️⃣ Wprowadzenie do analityki produktowej
Moduł pomoże Ci zrozumieć fundamenty analityki produktowej, jej wykorzystania w cyklu pracy nad produktem oraz poznać podstawy narzędzia Mixpanel.
Po co jest analityka produktowa i dlaczego warto z niej korzystać – jak nie wpaść w pułapkę deklaracji?
Na jakich poziomach pracy produktowej wykorzystujemy analitykę produktową
Dobre wskaźniki: Lagging vs leading indicator
Podstawowe pojęcia i metryki produktowe – north star, lejki konwersji, najważniejsze metryki w różnych modelach biznesowych
Podstawy trackingu
Podstawy narzędzia Mixpanel
2️⃣ Plan analityczny – od celu po analizę wyników
W tym module nauczysz się tworzyć i wdrażać plan analityczny – przejście od celu biznesowego, przez definiowanie hipotez, następnie eventów do mierzenia, po analizę wyników w Mixpanelu. Będziesz wykorzystywać analitykę produktową do podejmowania lepszych decyzji produktowych.
Tworzenie planu analitycznego
Stawianie hipotez produktowych
Dobieramy eventów analitycznych do mierzenia
Tworzenie raportów analitycznych w Mixpanelu: Insight, Flow, Retention, Funnel
Wybór metryk do raportów
3️⃣ Koncepcje i frameworki analityczne w praktyce
W tym module poznasz i nauczysz się wykorzystywać w praktyce popularne koncepcje i frameworki z analityki produktowej.
Aha Moment – analiza ilościowa i jakościowa w zdefiniowania momentu AHA
Segmenty i kohorty
Framework TARS – analiza aktywacji, retencji i satysfakcji użytkowników
Poprawne odczytywanie danych, pułapki w wyciąganiu wniosków
4️⃣ Analityka w Twojej organizacji
W ostatnim module skupimy się na szerszym wykorzystaniu i wdrożeniu analityki produktowej w kontekście całej organizacji. Dowiesz się jak wprowadzać analitykę produktową w cykl pracy firmy, jak komunikować jej efekty i co robić, gdy sama analityka produktowa to za mało (łączenie analityki produktowej z innymi danymi w firmie).
Jak wprowadzić analitykę w pełen cykl pracy produktowej
Komunikowanie analityki w organizacji
Tworzenie współdzielonych dashboardów
Współpraca z analitykami danych
Analiza “surowych danych” – Excel/Google Sheets, podstawy SQL
Prowadzący Akademię
![]() | Olga Springer Senior Product Manager w Atlassian PM z dużym doświadczeniem startupowym i korporacyjnym – wprowadzała na rynek zarówno produkty B2C, jak i B2B Enterprise. Budowała produkty m.in. dla firmy AirHelp oraz SentiOne. Aktualnie rozwija globalny produktu – Jirę, jako Senior Product Manager w Atlassian. |
![]() | Łukasz Podgajny Head of Product w Scanye Product Manager z dużym doświadczeniem w analityce danych, wprowadzał od postaw analitykę produktową w Scanye. Aktualnie Head of Product, odpowiedzialny za zbieranie danych i działanie na ich podstawie w celu poprawy retencji i sprzedaży produktu. |
![]() | Tomek Tomaszewski Head of Product w Product Academy Ostatnie 5 lat jako Head of Product w SentiOne, wcześniej PM/PO w różnych organizacjach. Specjalizuje się w product discovery nowych produktów, evidance based product management i budowaniu zespołów produktowych. Aktualnie jako Head Produktu i przedsiębiorca tworzy szkołę produktową Product Academy. |
Podczas Akademii pojawią się też mentorzy – doświadczeni praktycy analityki produktowej, którzy będą się dzielić swoimi doświadczeniami i case study podczas spotkań LIVE.
🎉 Dodatkowo otrzymasz…
Certyfikat ukończenia programu: Certified Professional Product Analyst
12-miesięczny dostęp do zamkniętej społeczności product managerów Product Academy – nawiążesz relacje z najlepszymi talentami (oraz mentorami) product managementu, mierzącymi się z podobnymi wyzwaniami
Gotowe szablony, od razu do wykorzystania w pracy
szystkie materiały zostają z Tobą po zakończeniu Akademii na min 12 miesięcy – możesz do nich wrócić i wykorzystać w codziennej pracy.
🙋♀️ Masz pytania?
W jakim języku jest prowadzony program? Kurs prowadzony jest w języku polskim.
Ile czasu mam przeznaczyć na realizację materiałów i ćwiczeń dodatkowych? Rekomendujemy minimum 5-8h w każdym tygodniu.
Czy dostanę fakturę? Tak. Podczas zakupu AAP wybierz opcję wystawienia faktury i podaj dane firmy.
Jak kupić program dla kilku osób? Możesz kupić osobno dostęp dla każdej z osób lub napisz do nas na tomasz{małpka}tomaszewski.it
Czy program może sfinansować mi pracodawca? Tak. Jak najbardziej. Prześlij pracodawcy informacje o tym programie.
Czy obsługujecie płatność kartą kredytową? Niestety aktualnie NIE obsługujemy płatności kartą. Przy zakupie masz dostępne następujące metody: szybki przelew, Blik lub tradycyjny przelew. Wystawiamy też faktury proforma / zamówienia. W przypadku wątpliwości napisz do nas na tomasz{małpka}tomaszewski.it.
Czy dostępne są inne metody płatności? Wystawiamy też faktury proforma i płatność może pójść przelewem. Napisz do nas na tomasz{małpka}tomaszewski.it.
Inne pytania / wątpliwości? Napisz do nas tomasz{małpka}tomaszewski.it
🌟 Kolejna edycja Akademii
Zapisy na kolejną edycję jeszcze nie wystartowały. Zapisz się na powiadomienia 🔔, by nie przegapić terminu. Cena od 987 zł netto.
🔔 Otrzymaj powiadomienie o starcie i sprzedaży kolejnej edycji Akademii
Zapisz się na listę, aby otrzymać powiadomienie o starcie nowej edycji szkolenia. Damy Ci też znać, gdy tylko otworzymy sprzedaż kursu.
Masz dzięki temu pierwszeństwo przy rezerwacji biletu 🚀 oraz otrzymasz specjalną ofertę przedsprzedażową 🎁.