Poznaj koncepcje Impact, Outcome i Output w kontekście zarządzania produktem:
Kluczowe wskaźniki produktowe: Monthly / Daily Active Users, Conversion Rate, Net Promoter Score
Zastawienie najciekawszych konferencji i spotkań dla product manager, ownerów i liderów produktów w Polsce
Nowa konferencja produktowa w Gdańsku 🎉
Trudno Ci się zmobilizować do samodzielnej nauki?
Opanuj podstawy analityki produktowej w 6 dni. 11 kwietnia startujemy drugą edycję Akademii Analityki Produktowej FREE.
EFEKTY Product Discovery Challenge przeszły nasze najśmielsze oczekiwania.
Teoria i praktyka stosowania macierzy RACI w zespołach produktowych
Jesteś Product Ownerem, czy tylko udajesz? 9 antywzorców zachowań PO, które mogą Cię pogrążyć
Dlaczego praca zespołowa w produktach to nie zawsze to samo?
Co szykujemy na wiosnę w Product Academy?
Najważniejsze pojęcia, które każdy Product Manager powinien znać. Ten słownik pomoże Ci lepiej rozumieć język agile, product managementu i metryk produktowych.