5-dniowy sprint z analityką produktową 📈

Startujemy Akademię Analityki Produktowej FREE - darmowe lekcje wideo o analityce produktowej

Akademia Analityki Produktowej FREE 🎓 to DARMOWE LEKCJE z analityki produktowej oraz podejmowania decyzji w oparciu o dane 📈. Robimy sobie 5-dniowy sprint z tymi lekcjami. Kto brał udział w zeszłorocznej Product Management Academy FREE - ten wie, jak dobre są to materiały.

Lekcje przygotowaliśmy z super praktykami - Łukaszem Podgajnym (HoP Scanye) oraz Olgą Springer (Senior PM Atlassian):

  • ⏰ Startujemy już jutro, 23 marca

  • ⏳ Codziennie otrzymasz nową lekcję

  • 🎦 Przygotowaliśmy 4 pełne lekcji wideo + mały bonus na koniec

  • 💊 Każda lekcja to zamknięta pigułka wiedzy

  • 📚 Lekcje to także szablony, case study i dodatkowe materiały

Lekcje wysyłamy mailowo ✉️. Aby je otrzymać - wystarczy, że się zapiszesz na poniższej stronie:

A jak mamy darmowe lekcje, to potem oczywiście czeka nas coś jeszcze grubszego - na wzór Product Management Academy, tworzymy równie intensywny i bogaty program z analityki produktowej - Akademię Analityki Produktowej. Darmowe lekcje pochodza właśnie z tego programu 🙂.

📕 Co znajdę w lekcjach?

Czekają nas 4 mega ciekawe tematy z analityki produktowej + BONUS na koniec:

  • 1️⃣ Podstawy wskaźników produktowych: Lagging vs Leading indicators - W pierwszej lekcji dowiesz się, jakie wskaźniki są kluczowe do podejmowania decyzji produktowych i oceny wyników produktu. Poznasz istotne rozróżnienie między wskaźnikami „lagging” i „leading”, które są fundamentem analityki produktowej. Zrozumiesz, jak właściwy dobór wskaźników wpływa na skuteczność rozwoju produktu.

  • 2️⃣ Struktura i wykorzystanie „eventów analitycznych" - Ta lekcja pomoże Ci zrozumieć, czym są eventy analityczne i jak są zorganizowane. Dzięki tej wiedzy nauczysz się, jak analizować eventy swojego produktu oraz współpracować z zespołem przy budowaniu analityki. Będziesz pracować na przykładzie Mixpanel, co pozwoli Ci lepiej zarządzać zbieraniem i analizowaniem danych w Twoim zespole.

  • 3️⃣ Segmenty i kohorty w analizie danych - W tej lekcji nauczysz się, jak wykorzystywać segmenty i kohorty w analizie danych. Poznasz, jak analizować dwie kluczowe metryki produktowe – adopcję i zaangażowanie – przy pomocy Mixpanel. Dowiesz się, jak segmentacja użytkowników może pomóc w lepszym dostosowaniu produktu do potrzeb różnych grup odbiorców.

  • 4️⃣ Analityka produktowa, a reszta organizacji - zrozumiesz, jak analityka produktowa wpływa nie tylko na obszar produktu, ale także na całą organizację. Przedstawimy, jak promować analitykę w firmie i jak efektywnie współpracować z innymi działami i interesariuszami. Nauczysz się, jak przekonywać inne zespoły do wykorzystywania danych w podejmowaniu decyzji.

  • 🎁 BONUS - sla tych, którzy wytrwają do końca, przygotowałem małą niespodziankę – coś ekstra, ale nie zdradzę wszystkiego od razu!

Tak to będzie wyglądało w praktyce:

Po zapisie damy Ci też znać, gdy ruszy sprzedaż kolejnej edycji Akademii Analityki Produktowej (AAP). Nie będziemy rozsyłać Ci SPAMu , wysylamy tylko informacje związane z AAP.